Известие

Collapse
No announcement yet.

Картер за алфа 2.0тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Картер за алфа 2.0тс

    Здравейте колеги имам едно питане за картер на алфата.Има една ламарина вътре в картера(алуминиев) за какво служи и как да сваля картера понеже тази цедка която е на помпата опира в нея и не успях да го сваля.
    1.За какво служи ламаринката(държи се на 5-6 болта)
    2.Как да махна картера при положение,че закача на тази цедка
    Благодаря предварително

  • #2
    Излиза си. Няма проблем. Трябва просто да уцелиш на къде да завъртиш картера. Шибано е, но става. Трябва предния край да го наклониш на долу. Задния почти да опре във висящия лагер. С една щанга натискаш мотора напред да може да дръпнеш още малко картера на зад и трябва да излезе. Не го обясних много с подробности, но ще се справиш

    По-шибано е слагането после. Понеже вече си намазал със силикон и внимаваш да не опре горе. Прихващаш първо в болтовете леко без опира горе и като ги наредиш всички тогава ги завиваш да може да се разлее силикона на всякъде равномерно.
    Last edited by oem; d.m.y г., 12:37.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      ясно колега,напълно разбрах какво искаш да кажеш

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
        ясно колега,напълно разбрах какво искаш да кажеш
        Да, исках да кажа, че не е нужно да разглабяш картера на място. Махаш лапата на мотора завърташ картера малко на ебем страна (ти ще прецениш колко и на къде като видиш как е направен отвора в ламарината) бутваш мотора на пред и го вадиш.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Ре

          Винаги съм вадил картер по различен начин, Нито един път не е имало правило

          Успех колега
          sigpic
          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
          FIAT TIPO 1.6 DOHC

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
            Винаги съм вадил картер по различен начин, Нито един път не е имало правило

            Успех колега
            Няма 2 начина бате според мен. Винаги си го вадил по един и същ, но никога не си могъл да запомниш колко пъти и на къде си го завъртял и колко пъти си споменал майката им италианска
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Ако се отвие сондата, не става ли по лесно. Имам предвид - отвива се цедката и тогава се вади картера заедно с нея.
              Last edited by YORDAN alfa maniac; d.m.y г., 20:22.
              Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
              Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от YORDAN alfa maniac Покажи съобщение
                Ако се отвие сондата, не става ли по лесно. Имам предвид - отвива се цедката и тогава се вади картера заедно с нея.
                Точно махнах единия болт на сондата,а другия го развих леко и така извадих картера

                Comment

                Working...
                X